W trosce o potrzeby naszych klientów stworzyliśmy unikalny ARC-in FH System Ubezpieczenia, zapewniający ciągłość pracy oraz eliminujący ryzyko przestojów.
W przypadku awarii niezależnej od klienta, gwarantujemy szybką reakcję – wysyłamy zastępczy element systemu nawet w ciągu 24 godzin. Uszkodzona część jest odsyłana do naszego warsztatu, gdzie przeprowadzamy jej naprawę, a następnie zwracamy w pełni sprawną. Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci nie muszą tworzyć kosztownych magazynów części zamiennych, co znacząco odciąża “cash flow” i pozwala na bardziej efektywne zarządzanie kapitałem.
Z chwilą nawiązania współpracy nasi klienci zyskują pełne wsparcie techniczne i logistyczne. Nasza linia serwisowa jest zawsze dostępna, a dodatkowo klienci mają możliwość korzystania ze sklepu online, który działa 24 godziny na dobę. Pozwala on na szybkie i łatwe zamawianie części, co dodatkowo usprawnia procesy serwisowe.
Aby zapewnić jeszcze lepszą komunikację, oferujemy indywidualne konta serwisowe na platformach takich jak WhatsApp i Microsoft Teams. Dzięki nim możemy prowadzić rozmowy w czasie rzeczywistym, wymieniać zdjęcia i filmy, a także przeprowadzać konsultacje online, niezależnie od lokalizacji klienta.
Nasze doświadczenie obejmuje współpracę z klientami zarówno w Europie, jak i Ameryce Północnej. Różnice czasowe nie są dla nas przeszkodą – zawsze dostosowujemy się do potrzeb klientów, zapewniając wsparcie niezależnie od strefy czasowej.
Jeśli szukasz partnera, który rozumie Twoje potrzeby i gwarantuje niezawodność na najwyższym poziomie, przetestuj nasz system ubezpieczeń. Dołącz do grona zadowolonych klientów i przekonaj się, jak możemy wspierać Twoją produkcję!
Kompleksowo i profesjonalnie zajmiemy się Twoimi oczekiwaniami!